Tuesday 7 August 2012

Vitamin-C Shaklee


 
 Shaklee Sustained Release Vitamin-C
 
Shaklee Vitamin C boleh membantu menambahkan kolagen dalam kulit yang semakin berkurangan apabila kita semakin meningkat usia. Kolagen boleh menjadikan kulit lebih anjal dan tak cepat kedut. Kulit kita pasti hilang anjalnya bila tiba waktu tapi proses kedutan boleh dilambatkan. Biar kita nampak muda dari usia, jangan tua sebelum usia. Betul tak?? Kulit yang cerah, putih, dan garis halus pada bawah...
mata sukar kelihatan.
Vitamin C Shaklee juga bersifat 'Sustained Release'
- Apabila anda memakan Vitamin C Shaklee (500mg), anda akan mendapat manfaatnya berterusan lebih kurang selama 5 jam! Ini adalah kerana, ia akan dilepaskan sebanyak 100mg bagi setiap 1 jam. Bermakna anda akan mendapat manfaatnya selama 5 jam tanpa henti!
Bayangkan dengan makan satu biji tablets Shaklee Vita-C,anda akan mendapat manfaat sebanyak anda makan 7 setengah biji oren setiap hari ~ Hebatkan ^^
Jangan tunggu lagi, sesiapa yang minat boleh call/sms 0124581466 untuk dapat maklumat lanjut ~ Trial Pack juga disediakan oleh anda ~ Diperingatkan ^Wanita Sihat,Hidup Ceria^. 




Bayangkan dengan hanya memakan 1 biji tablet Vitamin C Shaklee, anda mendapat manfaat sebanyak anda memakan 7 setengah biji oren setiap hari! Hebat kan?




No comments:

Post a Comment